02-6700500 שלוחה 1

חדשות

פתרונות NeoPay משפרים את שירותי השכר של חברת Deel

נשתף אתכם בסיפור הטמעה מעניין של מערכת השכר NeoPay בחברה הבינלאומית Deel, המונה למעלה מ- 3,800 עובדים, משרתת למעלה מ 25,000 ארגונים ברחבי העולם, אשר פיתחה פלטפורמה לניהול והעסקת עובדים ברחבי העולם.

הפלטפורמה כוללת, בין היתר, יצירת הסכמי  העסקה המותאמים לרגולציה המקומית, טיפול מקצה לקצה בתחום העסקה, לרבות פתרון HRIS, ניהול עובדים וכן בחירת אפשרויות מגוונות לתשלומי שכר.

ב-Deel הוטמעו שתי מערכות עיקריות: מודול שכר ומערכת תיק עובד.

מודול השכר שהוטמע הוא מודול WEB חדשני המאפשר הפקת תהליך שכר בתהליך קל, תומך בעמידה מלאה בחוקי השכר בישראל. האינטגרציה מתחילה בקליטת ורישום העובד באופן ממוכן, מילוי טפסים אלקטרוניים, כולל טופס 101 חכם המוטמע ישירות במערכת.

ממשק משופר בין מערכת NeoPay לבין הפלטפורמה של Deel – העובד יכול לגשת לכל נתוניו האישיים: טופס 101, קוביות, הסכם ההעסקה ותלושי השכר. סינריון סייעה בפיתוח ההתממשקות, כך שתלושי השכר מועברים באופן חכם ע"י הוספת שדה זיהוי אשר מבטיח אינטגרציה מלאה.

Deel שיתפה אותנו בכך שהמערכת שהוטמעה, אינטואיטיבית וידידותית למשתמש. תהליך העלאת המערכת לאוויר לאחר האיפיון, בוצע תוך כחודש מקבלת הנתונים מ- Deel. הבקשות יושמו במערכת במלואן, וכי השירות שקיבלו היה מקצועי ומהיר.

אפרת טהרני, מנהלת חשבות השכר הראשית של Deel, ציינה: "כאשר הלקוח מיוצג על ידי גורם מקצועי שעושה את העבודה בזריזות ונותן מענה לכל הבקשות, תוך שיתוף פעולה מלא, התוצאות מדברות בעד עצמן. אנחנו מודים מאד לצוות המקצועי ב"סינריון" על פרוייקט מוצלח מאד".

לקוחותינו המעוניינים בפתרונות המתקדמים, השאירו פרטיכם כאן

ביום 8.2.2022 פורסם ברשומות חוק סיוע לשדרות וליישובי הנגב המערבי (הוראת שעה)(תיקון מס'7), התשפ"ב-2022, המאריך את הטבת המס לתושבי שדרות ויישובי הנגב המערבי בארבע שנים נוספות (עד שנת 2025). בהמשך לכך, ביום 10.2.2022 פרסמה רשות המסים את ההנחיות ליישום ההטבה, לפיהן תוקף ההטבה הוא מתחילת שנת המס 2022 וחודש פברואר יכלול גם החזר רטרואקטיבי של הפרשים מחודש ינואר (בכפוף לזכאות).

ההטבה מעניקה זיכוי במס הכנסה בשיעור של 20% מההכנסה החייבת במס ועד לתקרה שנתית של 246,120 ₪ בשנת המס 2022. זכאים להטבה תושבי יישובים אשר בתיהם, כולם או חלקם, שוכנים במרחק של עד 7 ק"מ מגדר המערכת המקיפה את רצועת עזה (יישובי עוטף עזה), וכן יישובים ואזורים נוספים שמתקיימים בהם אותם השיקולים הביטחוניים שמתקיימים ביישובי עוטף עזה, בשל סמיכותם לגדר המערכת המקיפה את רצועת עזה. הישובים מבקיעים, ברור חייל ודורות נכללים ברשימת זו של ישובים מוטבים.

את ההטבה ניתן לקבל על ידי פנייה למעסיק והצגת אישור מהמועצה המקומית על מגורים בישוב מזכה. לוח הניכויים המשמש מעסיקים יעודכן בהתאם לשינויים בחוק. שכירים שעובדים אצל יותר ממעסיק אחד יכולים לקבל את ההטבה באמצעות תיאום מס במערכת המקוונת. תושבים בישובים מזכים שטרם ערכו תיאום מס לשנת 2022 מוזמנים לערוך אותם במערכת תיאומי המס המקוונת. כמו כן, רשות המיסים תתקן באופן יזום תיאומי מס שהופקו במהלך חודש ינואר, לפני אישור החוק. האישורים המתוקנים ישלחו בדואר וניתן יהיה להורידם באזור האישי באתר רשות המסים..

יצוין כי היות וכבר בחודש ינואר 2022 פרסמה רשות המסים בישראל על הכוונה להאריך את ההטבה, במערכות השכר של מלם שכר לא בוטלה ההטבה האמורה בשכר ינואר ובחודש פברואר בוצע עדכון תקרה בלבד בהתאם לשיעור עליית המדד.

שתף :

תפריט נגישות

לקבלת הצעה, השאירו פרטים
ונציג שלנו יחזור אליכם